Viime viikon treenit ja liikkumiset menivät niin oikein ja fiils sunnuntai iltana oli aivan huippu luokkaa :) Joten, päätin että tästä viikosta tulee vähintään yhtä hyvä ja vähintään yhtä paljon treeniä ja liikkumista :)
Olen huomannut että ns. "yhdistelmätreenit" sopivat minulle, esim. lenkki+kahvakuula, spinning+kuntosali jne. Tänään kävin RPM tunnilla ja sen jälkeen 45 min salitreeni missä pääpaino selkä ja käsitreeni. Voin kertoa, oli veto niin poissa sen jälkeen että hyvä kun jaksoin kävellä autoon :D Mutta se fiilis kun pääsin kotiin, suikhuun ja sain ruokaa, se oli niin mahtavaa :)
Tämä kuva kuvastaa hyvin minun tunteet tänään;
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti