Treenaaminen on hauskaa, varsinkin silloin kun voi hyvin ja jaksaa. Mulla oli kamala epäonni ja sain jonkun ilkeän kesäflunssa ja mulle tuli sellainen kahden viikon treenitauko. Toki, ihan hyvä että olen vihdoin oppinut että jos on flunssa, silloin pakko pitää treenitauko.. Tämänkin asian olen oppinut kantapään kautta ;)
Nyt on taas vauhti päällä ja maistuu hyvin ja huomasin flunssan aikana, että olin niin kiukkunen ja ärtynyt koko ajan... En enää, jaksan jopa lasten kiukkukohtauksia ;)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti