Onko oikeasti olemassa jotain yhtä vaikeata kun hyvien treenitossujen löytäminen...?? Minulla on suht. "normaali" jalka, koko 38-39, ei pronaatio ongelmia tms. mutta silti, en yksikertaisesti olen onnistunut löytmään sellaiset tossut mitkä sopivat oikein hyvin. Tiedätte varmasti mitä tarkoitan!? Sellaiset mitkä tuntuvat hyvältä pitkän treenin jälkeen, tukeva mutta joustava pohja, hyvä pito ja mielyttävä jalassa.
Jossain lehdessä luin näistä Niken tossuista. Tuotekuvauksessa lukee näin:
"Näyttävät, musta-violetti-pinkit fitness-kengät ovat hyvä valinta salille tai ryhmäliikuntaan. Istuvuutta parantavat keskiosan ohjakset tukevat jalkaa. Phylon-välipohja vaimentaa tärähtelyä ja paloiteltu, taipuisa ulkopohja maksimoi liikkumisen mukavuuden. Päällinen on tekstiiliä, pitävä pohja kumia."
Nyt odotan vaan että miten nämä tossut toimii :) Meinaan.. alkaa kaapissa jo olemaan kiva varasto näitä tossuja... :/ onneks osa niistä on päässyt muuhun käyttöön... ; nurmikonleikkaustossut, pihatossut.. jne. jne. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti