torstai 23. elokuuta 2012

Spinning.. ihana spinning!

Spinning oli pitkään sellainen tunti mihin en uskaltanut mennä. Pelkäsin ettei minun kunto riittää, etten jaksa, hengästyn liikaa jne. jne. Niinpä.. naurettavaa!! Oli taas kerran näitä tekosyitä!

Olen Porvoon Lady Linen jäsen ja siellä on tarjolla kivasti spinningtunteja. Kävin vuosia sitten yhdessä toisessa paikassa spinningillä, meinasin kuolla tunnin aikana (mutta en antanut periksi, loppuun asti menin...) :D Toki, kuntoni oli silloin jotain aivan muuta kun mitä se on tänään enkä harrastanut säännöllisesti liikunta. Ei todellakaan ollut fiksua kylmältä lähteä rankalle spinningtunnille, niin kyllä se vie treenihalun ja innostuksen.

Viime syksy uskalsin uudestaan mennä kokeilemaan Lady Lainen spinning ja kappas vaan, minä innostuin heti! Se oli hauskaa, hikistä ja tuntui niin hyvältä jälkeenpäin. Mä olin heti koukussa! Siitä lähtien olen käynyt säännöllisesti spinning tunneilla. Nyt Lady Line tarjoaa myös Lesmills RPM tunti, pitempi, rankempi ja haastavampi tunti. Ja minä niin nautin tästä tunnista. Tunnin aikana koko kroppa saa kyytiä, hiki valuu (pyörän alla yleensä pieni uima-allas tunnin jälkeen...) ja tunne jälkeenpäin on todella hyvä!

Tässä taas näkee, jos uskaltaa astua ulos mukavuusalueelta ja rohkeasti kokeilla jotain muuta, voi yllättyä positiivisesti! Eli rohkeasti vaan kokeilemaan uusia lajeja!


Kuva: netistä

Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti