Här är det inte så illa att vara :) Njuter av solen, barnen trivs i vattnet och det är så skönt att bara vara!! Livet när det är som bäst! Om en stund ska jag dra på mig cykelkläderna och trampa hem till stan...
Täällä on ihan hyvää olla!! Nautin!! Aurinkoa, lämpöä ja meri - elämä on aika mukavaa!! Kohta hyppään pyörän selkään ja lähden ajaaman kotiinpäin, "pieni" sunnuntai lenkki ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti