lauantai 13. heinäkuuta 2013

Underbara sommar!

Blir lite paus i bloggandet så här på sommaren och denna vecka har det också blivit mer eller mindre träningspaus. Behövs ibland :) Blev ett pass på måndag, ett svettigt och bra och ett kettlebell pass på onsdag som var mer än super, tugnt och utanför "comfort zone". På torsdag gick jag och gav blod så blev ingen löprunda på torsdagkväll . Men bra med vila ibland. Har blivit en massa simmande och cyklande. Idag en härlig runda med killarna, en tur via skolan för att kolla in hur de ser ut där. Skolbyggnaden stängdes efter terminen, mögel där och nu blir det barackskola på skolgården. Trots alla tankar och misstankar så ser det ut att bli riktigt bra! :) Och sedan till havet för att njuta av utsikten och kvällssolen :) Härligt!! Ett glas gott vitt då killarna somnat :)  ett glas vitt nu och då är ju helt okej! Passa på att fixa "sommarnaglar" idag ;) Härlig pink färg och lite dekoration ;) Lite fåfäng får man vara ibland, visst!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti