.... var riktigt bra! PÅ många sätt och vis!
Träningen såg ut så här:
Måndag: gymppapass ute
Tisdag: "trappträning" + cykeltur + armar och axlar
Onsdag: "trappträning" + kettlebell pass
Torsdag: gymppapass ute
Fredag: vila
Lördag: armar, axlar, rygg + plankor
Söndag: joggingrunda
Är nöjd! Riktigt nöjd!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti