lauantai 24. elokuuta 2013

Ofrvillig vila...

Ibland kommer det emot perioder då det blir ofrivillig vila från allt vad träning heter :/

En otrevlig förkylning kom på besök, ogillas jätte mycket!!

Jobbade som vikarie på ett dagis i två dagar i en 0-3 års grupp... Efter det var det kört :/ En hel grupp, små, söta filurer, alla snoriga. Vet inte, har jag någon magnet... Men de satt som fastklistrade i mig båda dagarna. :) Men vad kul det var att jobba på dagis!!

Så nu blir det vila ännu lördag och söndag, sen kör jag sakta igång igen :)  Även om jag saknar träningen såååå massor, så vet jag hur viktigt det är att vila då förkylningen hälsar på.

Så kokar en mugg te, tar ett glas c-vitamin, citron i vattnet och d-vitamin :)

2 kommenttia:

  1. Krya på dig! Visst är det roligt att jobba på dagis. Jobbar just nu i en 0-3 åringars grupp.

    VastaaPoista
  2. Tack! Visst, det är superkul att jobba på dagis! :) Har turen att kunna hoppa in nu som då, då vi har fjärratudiedagar rätt ofta. Har hoppat in både på dagis och inom åldringsvården.

    VastaaPoista