Tämä on aihe joka ei liity niin paljon liikuntaan... mutta hyvin paljon terveyteen....
Huomaan että syksy on tullut, koulut ja päiväkodit alkanut ja se tarkoittaa myös sitä että kaikki pöpöt ovat taas liikkeellä!! :( Viime lukuvuosi ja päiväkoti vuosi oli meidän perheessä hyvin hyvin poikkeuksellinen, pojat olivat terveitä, jotain pientä nuhaa, mutta kumpikaan ei ollut päiväkään flunssan takia pois koulusta tai päiväkodista :) Ihanaa!!
Epäilen että emme ole tänä syksynä ja talvena niin onnekkaita.... Täällä töissä on useampi ihminen flunssainen, yskivät, niistävät, köhivät pitkin päivä... Tämä tottakai tarkoittaa sitä että pöpöt leviää ilmastointijärjestelmää pitkin ja on varamsti vaan kyse päivistä kun pari muuta ovat kipeäitä jne. jne. Minulla on kyllä se periaate, jos olen flunssainen pysyn kotona. Asiakaspalvelutöissä en vaan vie pöpöt tökavereille vaan myös asiakkaille. Flunssainen ihminen tarvitsee lepoa, juoda paljon ja paljon (yliannostus) C-vitamiineja. On oikeastaan tyhmää tulla flunssaisena töihin, kukaan ei kiitä sinua ja sinä vaan levität pöpöjä ympärille ja flunssa-aalto elää työympäristössä kauan!
Minun ohje, pysy kotona jos flunssa iskee, päivä tai kaksi lepoa ja voit heti paremmin!
Olen samaa mieltä :) Ei ole kenellekkään eduksi mennä sairaana töihin. Ihan liikaa on näitä "uhrautujia", jotka ei ollenkaan ajattele levittävänsä tauteja eteenpäin.
VastaaPoistaKiva uusi blogi :)