torstai 22. marraskuuta 2012

Gott!!


Så goda!! Dadel-cashew-mintbollar :) Och lätta att laga. Som chokladbollar fast liiite nyttigare ;)
 
200 g dadlar. ta bort kärnor (jag hade torkade som jag lät ligga i blöt en stund, fungera jätte bra
50 g cashew nötter, naturell
en näve russin
1,5 dl kokosflingor
100 g mintchoklad, smält (använde 70% choklad)
 
Blanda ihop till en smät med hjälp av matberedare. Rulla till små bollar som du rullar i kakao. Ställ i kylen en stund! Njut!!
 
Blir ju som tryffel :) Och det bästa, mina ungar gilla detta, den yngre bad t.o.m efter en till!! ;)
 
 
 


Ihania!! Taateli-cashew-minttupalloja. Helppoja tehdä ja parempia kuin suklaapalloja ;) Ainkin hieman terveellisempiä ;)

200g taateleita, ota pois kivet (käytin kuivattua ja se toimi, piti vaan anna kostua hetken)
50 g cashewpähkinöitä, suolamattomia
kourallinen rusinoita
1,5dl kookoshiutaleita
100 g minttusuklaata, sulatettua (käytin 70% suklaata)

Kaada ainekeset monitoimikoneeseen, mixaa. Pyöritä pieniä palloja ja pyöritä pallot kaakaojauheessa. Anna hetken olla jääkaapissa. Nauti!! Ovat hyviä!!

Ovat ihan kuin tryffeliä! :) Jopa minun lapset tykkäsivät ;)

 
 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti