maanantai 12. marraskuuta 2012

To keep going...

Fick fr.o.m idag börja göra kortare promenader, inga pw:n inte, men i alla fall en promenad längre än 200m ;) Så idag blev det, favoritmusiken i öronen, på med tossorna och ut i den kyliga blåsten. Tur jag inte blåste iväg.... ;) Om benet känns ok imorgon, så blir det en ny promenad. Det är väl det här som kallas rehabilitering... en dag i taget :)
 
Hittade denna bild via Pinterest och just sådana här har jag, jag har flera spellistor på i min Spotify, de är alla gjorda för att passa in på den rutt jag tar. Detta för att musiken inte skall ta slut mitt under länken och de ger energi att fortsätta, också det känns trögt. Idag gick jag inte i 45 minuter, men musik hade jag trots det :)
 

 
Tänään oli se päivä kun sain luvalla lähteä taas lenkille, siis kävelylenkille.... Kyseessä rauhallinen kävelylenkki ihanassa syyssäässä :) Tai oli melkein myrksy, hyvä etten lähtenyt lentoon ;) Ihanaa oli ja tästä se lähtee se kuntoistus, päivä kerralla, askel kerralla...  Vaikka lenkki oli lyhyt ja rauhallinen, musiikki oli mukana ;)
 
Löysin tämän kuvan Pinteresissä. Minulla on monta soittolistaa minun Spotifyissa :) Kaikki tehty niin että voi valita sottolista lenkin mukaan. Olen ajatellut ja suunnitellut ne niin että musiikki ei lopu kesken matkaa ja tällä tavalla jaksan paremmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti