Olen monta kertaa nähnyt tämä pussi kaupan hyllyllä ja miettinyte että mitä toi mahtaa olla. Tänään,. kun kerran oli aikaa kaupassa, otin pussin ja tutki sitä. Paahdettu pellava rouhetta ja puolukka. Kun pussin kääntää tuli melkoinen tietoisku ;) Se sisältää paljon hyviä omega 3, kuitia ja proteiinia. 1 rkl vastaa 100% päviän omega 3 suosituksesta, 2 rkl ja saat 22% päivän kuidusta ja 2 rkl vastaa 7% päviän proteiini suosituksesta. Kun tulin kotiin tein smoothien, puolukkassmoothien (ohjeet löytyi pussista) ja oli kyllä todella hyvä!! Tämä jauhe maistuu hyvälle, sen voi sekoittaa mihin vaan, jogurttiin, puuroon, smoothien jne. jne. Pussi maksaa vajaa 6€. Oli myös mustikka vaihtoehto. Eli voin suositella, todella kokeilunarvoinen pussi.
Har flera gånger i affären sett denna påse, men rostat, krossat linfrö och lingon (pulver form). Idag då jag för en gång skull hade tid i affären tog jag ner påsen från hyllan för att kolla vad det egentligen var frågan om. Rena rama superfooden ;) Innehåller en massa nyttiga omega 3, fibrer och proteiner. T.ex. 1 msk ger dig 100% av den dagliga omega 3 rekommendationen, 2 msk 22% av dagliga fiber rekommendationer och 2 msk motsvarar 7% av dagliga protein rekommendationen. Prövade hemma göra smoothie enligt receptet på baksidan, och gott var det. Pulvret smakar inte så mycket och man kan röra ner det i en massa saker, t.ex. naturelljogurt, gröt... ja vad du kommer på. Påsen kostade knappt 6€ och räcker nog ett bra tag. Verkligen värt att testa på ;)
Jessi

Hei Jessi! Mistä kaupasta tämä voi osta? Säilyykö omega-3 kun siitä vielä paahdetaan...?!
VastaaPoistaTämä löytyy ihan ruokakaupasta. Olen nähnyt tätä sekä S-ryhmän että K-ryhmän liikkeissä, isommat kaupat. Käy lukee www.valo24h.fi sivuilla. Valmistajan mukaan kaikki vitamiinit, rasvat ja ravintoaineet ovat tallessa vaikka tuote on paahdettu. Itse syön tämän lisäksi omega3 kapseli päivittäin. On hyvä ja rahanarvoinen tuote, kannattaa kokeilla!
Poista