- n. 200 m kävelyä
- 10 x 3 varpaille nouse
- 10 x 3 pientä kyykkyä
- nilkan pyöiryt ja koukistus
Jee... vau!! :/ Tiesin jo enne leikkausta että tämä toipumisaika tulee olemaan minulle vaikea ja rankka. Kaipaan sitä liikunta niin paljon!! Nyt huomaan miten paljon liikunta ja hyvää mieli kulkevat käsi kädessä. Minua väsyttää.. (no joo.. onhan mulla vahva lääkekuuri päällä), olen kiukkunen ja tuntuu että kroppaa joka päivää vaan huutaa: "halun hikoilla, halun kärsiä, halun että lihakset tekevät töitä!!!" Kohta... kohta....
Löysin tämän kuva netsitä... ja sopii hyvin tähän mielentilaan... Joskus kehosta on pakko pitää huolta ja hoitaa myös ikävät asiat kuntoon jotta jaksaa taa liikkua ja nauttia siitä. Tämä kuva antoi itselleni hieman mielenrauhaa <3 Kyllä minä kohta taas lenkkeilen, heilutan kahvakuulan ja nautin ja pidän itsestäni hyvää huolta :)
Känns som om det blivit en matblogg.... Bara en massa recept de senaste inläggen... och träning och motion har falli i glömska... Så är det inte... Men inte så mycket att blogga om träning då den dagliga träningen ser ut så här:
- 200 meter gång
- 10 x 3 tåhöjningar
- 10 x 3 knäböj
- rulla och sträcka vrist
Hitta denna bild på nätet, den ger mig lite sinnesfrid på vägen... Ibland är man tvungen att korrigera till saker för att sedan igen kunna njuta av att träna och röra på sig. Kropen är en gåva och man ska ta hand om den! Men snart är jag igen "på benen", springer, svingar mina kettleballs, njuter av både träning och träningsvärk och tar hand om mig själv! :)
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti