Då man inte kan träna, så kan man ju fixa något för att få motivationen snabbt tillbaka sedan då tränandet igen lyckas ;) Fixade till pärmen på min motivations/träningsdagbok. Nu syns den, den är pigg och glad, precis som jag vill att min tröning också ska vara, pigg och glad :)
Nu väntar jag bara på att få komma igång igen ;) Varje dag är ett steg i rätt riktning, benet helnar och vågar mig redan ut på lite längre promenad :) Härligt!!
Har ju inte legat på latsidan precis, har utmanat mig själv, det har blivit armhävningar med stöd av ena benet och plankor med ena foten i golvet, tufft, men vet ni.... Det fungerar!! Inte på långt när lika många eller lika länge som med två "friska" ben, men i alla fall något :)
Kun tilanne on se että tulee pakollinen treenipausi niin voi hyödyntää sen ajan jotenkin. Joten päätin että nyt teen jonkun kivan kannen mun motivaatio/treenikirjaan. Jotain iloista ja jotain mitä saa minut liikkeelle taas kun saan liikkua ja treenata :) Tällainen piristävä ja iloinen kansi tein, tänne on sitten taas kivaa kirjata omat treenit, ajatukset ym. Vielä on liikuntakielto päällä, mutta saan jo tehdä hieman pidempiä kävelylenkkejä ja nauttia syysauringosta, ihanaa!!
Vaikka en saa liikkua niin kuin olen tottunut. olen sentään tehnyt jotain. Olen kokeilut, onnistuuko yhden jalan punnerruksia, tai lankkuja missä on vaan yksi tukijalka. Onnistuu se!! Rankkaa ja vähemmän toistoa (paljon vähemmän) mutta jotain voin sentään tehdä!
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti