maanantai 24. joulukuuta 2012

God jul! Hyvää joulua!

Nu tystnar denna blogg över julhelgen. Vill önska alla mina läsare en riktigt god och fridfull jul! Efter julen är jag tillbaka igen och då ska det bli lite mer träning också i bloggen ;) Finns goda planer inför nästa år :) Så lite om dem.
 
Men nu tänker jag njuta av god mat (i måttliga mängder), familjens samvaro och en bra bok!
 
God Jul!
 

Nyt tämä blogi hiljenee joulun yli. Haluan toivottaa kaikki lukijat oikein hyvää ja rauhallista joulua! Joulun jälkeen palaan ja blogiin tulee enemmän treeniä ja liikuntaa aiheisia julkaisuja. Minulla on paljon suunnitelmia vuodelle 2013, mutta niistä enemmän myöhemmin.

Minä aion jouluna nauttia hyvästä ruoasta (sopivassa määrässä), perheen läsnäolosta ja hyvästä kirjasta!

Hyvää Joulua!
 
 
 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti