Julen är förbi och så också allt onyttigt ätande, "back on track" ;) Blev en del choklad under julhelgen, men ibland unnar man sig sjäv något gott och onyttigt. Det viktigaste är ju att kunna bryta mönstret och inte fortsätta äta det onyttiga då helgerna är förbi. Fast choklad och konfekt är gott, jo, det är det... Så ser jag en viss ändring i mina vanor. Jag förderar hellre mörkchoklad framom den ljusa sockerfyllda konfekt chokladen. Sedan finns det ju ännu bättre alternativ om man vill "frossa" lite. Som t.ex. de supergoda kokos-nöt bollarna :) De har jag ätit rätt så mycket av... Okej... FÖR mycket ;) Så får vara glad att de tog slut och nya gör jag inte genast igen :D
Jessi


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti