Har varit en intensiv dag. Mannen på läger så är ensam med killarna hela veckoslutet, då är det ju lite fart på.... mest hela tiden ;) Dessutom regn stor del av förmiddage, så vi passa på att ta en runda till centrum och hamna in på H&M. Hade som plan att hitta något åt killarna på rea, men icke... smått besviken. Men hittade åt mig... en träningstop i härlig lite neonrosa färg och alldeles underbart material. Gillade ryggpartiet mest. Hem och fixa lunch och sedan bjöd min snälla mamma mig och killarna på teater i Esbo, Finns sommarteater. Var en rolig föreställning och vi gillade den!
Hemma igen ville pojkarna ut på studsmattan och studsa och bygga på kojan i skogen, så jag passa på att köra ett pass för armar och axlar.... Åååh himmel vilket darr det är i armarna ännu...n ju knappt skriva ;) Men det är väl det som kallas "happypain" ;)
Darriga armar, svettigt och till slut ett gäng plankor ;) Då utmaningen, som tog slut förra veckan, fick mig att vänja mej vid plankor, så fortsätter jag med dem regelbundet :) Denna vecka inte lika intensiv som förra, men nu och då!
Nu skall jag krypa ner under tecket och titta på någon "tjejfilm" via Netflixen. Imorgon en ny dag, en ny fartfylld dag och på kvällen kommer mannen hem :)
Vauhdikas päivä takaana :) Mieheni on sabaleirillä ja minä yksin kotona poikien kanssa, silloin kyllä riittää vauhtia ;) Ja kaiken lisäksi suurin osa aamupäivästä satoi vettä. Lähdettiin shoppailuretkelle, ajatuksessa löytää pojille jotain alennusmyynneistä. Ei ollut mitään sellaista mitä olisimme tarvinneet.. :( Mutta minä löysin treenitopin ;) , sellainen ihana neonpinkki missä oli kiva selkäosa ja ihana materiaali!
Illalla olkapää- ja käsitreeni ja toppi pääsi testiin :) Kädet vielä vapisee.. hyvä että pystyn kirjoittaa ;)
Nyt peiton alle ja Netflixistä joku kiva "hömppäleffa". Huomenna uusi (vauhdikas) päivä ja illalla mieheni saapuu taas kotiin!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti