torstai 8. elokuuta 2013

Kvällsspring

Och nu menar jag inte sådant spring man höll på med som ung ;) Nej, nu menar jag en löprunda som var just så härlig och svettig som det ska vara!!

Håller med en av favoritbloggarna Pia , det är så skönt att svettas!! Svettigt var det idag, men fick riktigt bra flyt och fart. Skönt att komma hem, duscha och njuta av en skål kvarg med röda vinbär och äppel :) och mannens sällskap <3

2 kommenttia: