Fitball, jumppapallo, kuntopallo, jättipallo... Rakkaalla lapsella on monta nimeä :) Ja rakas se on on, ainakin minulle. Minulla on ollut jumppapallon monta vuotta. Minulle se toimii ensisijaisesti työpöydän tuolina. Miksi? Koska kun istut jumppapallolla, sinulla on ergonomisesti hyvä asento, selkä ei väsy ja jos alkaa tuntumaan siltä että paikat puutuu, voit rullata palloa edestä taakse tai sivuttain, saat liikettä niveliin jne. Mainiota!
Jos sinulla on pallo kotona, ota se esiin, ja tee joka ilta muutama liike pallolla. Tässä muutama vinkki mitä pallolla voit tehdä.
kuva täältä
Eilen oli sellainen tilanne, etten päässyt illalla lenkille enkä salille, joten pallo käyttöön ja sain ainakin tehty kivan keskivartalotreenin. Toinen liike (ylirivin keskimäinen) on minun lempi liike ;) Se on tehokas, vaativa ja vatsalihakset kiittää ;)
Jessi



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti