keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Portaita..... Ihanat, kamalat portaat!

 
Käyn joka maanantai ohjaamassa nappulakerhoryhmä. Se on ryhmä 4-6 vuotiaita, vilkkaita, energisiä ja ihania lapsia. Sen tunnin jälkeen on kyllä hymy huulilla joka ikinen kerta :) Ja energiat aika lopussa ;) Viime maanantaina päätin kuitenkin tunnin jälkeen purkaa vielä vähän energia (jostain syystä sitä oli vielä jäljellä...). Koulun pihalla (missä tämä ryhmä pidetään) on tällaiset ihanat portaat! :)

Kun tulin tunnilta pois, olin lähdössä lenkille, kävelin portaat ylös kun tajusin, "hei.. näissä voi tehdä jonkun kivan harjoittelun!!" Joten jäin sitten niissä portaissa hyppelemään ;) Spurtteja ylös, tasajalkahyppyjä, yhdenjalan hyppyjä, pitkät hypyt, loikat.. jne. jne. Siinä meni 30 minuuttia aika nopeasti ja voin kertoa, olin aika loppu sen jälkeen, jalat huusivat apua ja syke oli korkealla. Mutta se fiilis jälkeenpäin, se oli niin ihana, mahtava ja energinen!

Vinkki, jos sinulla on sopivia portaita lähellä, ei kun sinne treenaamaan ;)

 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti