keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Sushi ja C-vitamiini :)


Päätin tänään että on ehdottomasti sushi päivä ;) Jotenkin sellainen päivä... Vettä sataa, on kylmää, flunssa tulossa ja pää särkee :( Ei ollenkaan kivaa. Onneks hyvä sushi pelasti hieman päiväni :) Kuvan nappasin netistä, mutta juuri tällaiset "inside out" söin :)

Tämän toisen kuvan teksti pitää niin paikkansa. Juokseminen on sitä omaa laatuaikaa. Minulla on yleensä musiikkia mukaan kun juoksen. Saan rauhassa kuulla omat lempikappaleet :) Joskus, jos on liian paljon ajatuksia päässä, on ihan hyvää lähteä lenkille ilman musiikkia. Juokseminen toimii, ainakin minulle, terapiana, ajatukset selviää ja huolet unohtuu....

Eilen kävin lenkillä ja pitkästä aikaa, lenkki ei ollenkaan tuntunut hyvälle. Sattui, oli tahmeeta enkä löytänyt hyvän rytmin ja rupesi ärsyttämään.  Päätin sitten että juoksen pari minututtia ja kävelen pari.... Toimi vähän paremmin, mutta ei täysin. Ilm. joku tyhmä flunssa tulossa. Tänään rauhallinen kotipäivä, olen tankannut C-vitamiinia ja levännyt. Toovottavasti huomenna parempi päivä. Ja välillä tekee hyvää levätä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti