lauantai 27. lokakuuta 2012

Addicted to ;)

Jep.. on olemassa kaksi asiaa, mihin olen jäänyt vähän niinku koukkuun... :) Tosiaan, tällä kertaa kyseessä on ihan ok asioita ja näitä voi hyvällä omalla tunnolla syödä (ylläri, pylläri että kyseessä oli juuri jotain syötävää...)

Toinen niistä on:

Itse tehty näkkäri, siemennäkkäri. Tämä on niin hyvä!! Ja maailman helpoin tehdä :)
Näkkäri sisältää pellavansiemeniä, auringonkukansiemeniä, saksanpähkinää, fiber husk ja vettä. Kaikki ainekset sekoitetaan yhteen mössöön (jep, mössö se oli), kaadetaan voideltuun leivinpaperiin, toinen voideltu leivinpaperi päälle, painele/kauli ohueeksi, uunin 160 astetta ja reilu tunti.
(Lisään ner tarkat määrät myöhemmin). Olen leivonut tätä ihanaa näkkäri jo kolme kertaa, pellillinen kerralla ja se häviää kyllä aika nopeasti ;)

Ja se toinen asia:

Lidlistä ostettu tummaa suklaata :) Ja se appelsiini on mun lemppari :)
Tämä maistuu niin hyvälle ja kun oikein haluu herkutella niin pari palaa suklaata ja muki (se iso "kulho") vihreätä teetä, ja jos oikein kaikki on kohdallaan, niin hiljaisuus ;) Siitä on hyvä hetki tehty :) Ja tämä levy ei ole kallis, maksaa alle 2€/kpl ja makuvaihtoehtoja on kolme, appelsiini, vadelma ja kola.

Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti