perjantai 12. lokakuuta 2012

Eilisen illan treeni.....

Lenkki pimeässä syysillassa ja hyvä musiikkia :)

Kevyt juoksulenkki 4,5 km
Kotipihalla kahvakuulailua


  • kyykkyjä, kuula sarviotteella edessä  (syvät kyykyt) 3*20
  • sivutaivutus, kuula kädessä  3*20 / sivu (ja vinot vatsalihakset kiittää...)
  • etuheilautus  3*20
  • maastaveto kuulalla 3*20
  • pystypunnerrus kahdella kädellä  3*20
Kaikki muut liikkeet, paitsi pystypunnerrus, onnitui yllättävän helposti 16kg kuulalla. Olen jo aikaisemmin käyttänyt se maastaveto, kyykky ja sivutaivutus liikkeisiin mutta en ole uskaltanut kokeilla, meneekö etuheilautus sillä.... ;) Ja se meni!! Eikä edes tehnyt tiukkaa... ;)  (tai ehkä vähän se viimeinen kierros...). Taidan kirjoittaa joulupukille että se tuo minulle yksi lisää kuulan, ehkä se 20kg kuula... :)
Pystypunnerrus tein vaan 10kg kuulalla kun toi lapalihas vielä vähän arka.... Mutta paljon paremmassa kunnossa kuin viikko sitten! Kiitos vaan teippaajalle!!

Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti