Kevyt juoksulenkki 4,5 km
Kotipihalla kahvakuulailua
- kyykkyjä, kuula sarviotteella edessä (syvät kyykyt) 3*20
- sivutaivutus, kuula kädessä 3*20 / sivu (ja vinot vatsalihakset kiittää...)
- etuheilautus 3*20
- maastaveto kuulalla 3*20
- pystypunnerrus kahdella kädellä 3*20
Kaikki muut liikkeet, paitsi pystypunnerrus, onnitui yllättävän helposti 16kg kuulalla. Olen jo aikaisemmin käyttänyt se maastaveto, kyykky ja sivutaivutus liikkeisiin mutta en ole uskaltanut kokeilla, meneekö etuheilautus sillä.... ;) Ja se meni!! Eikä edes tehnyt tiukkaa... ;) (tai ehkä vähän se viimeinen kierros...). Taidan kirjoittaa joulupukille että se tuo minulle yksi lisää kuulan, ehkä se 20kg kuula... :)
Pystypunnerrus tein vaan 10kg kuulalla kun toi lapalihas vielä vähän arka.... Mutta paljon paremmassa kunnossa kuin viikko sitten! Kiitos vaan teippaajalle!!
Jessi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti