lauantai 6. lokakuuta 2012

Herbalife

Aluksi haluan sano: Tämä EI ole mainos postaus, vaan postaus aiheesta mikä kiinnostaa minua henkilökohtaisesti ja tuotteista mistä olen löytänyt paljon apua ja tukea minun omaan hyvinvointiin.
 

Keväällä 2012 törmäsin Herbalifeen. Olinhan mä kuullut aiheesta aikaisemmin, monta monta vuotta sitten. Koska olen utelais nainen, pyysin asiasta lisää infoa, sain maistaa palauttavan pirtelön ja pari proteiinipatukkaa. Olin positiivisesti yllättynyt. Maku oli hyvä ja se mihin minä kiinnitin huomion, palautsjuomasta (Rebuild Strenght) en saanut vatsakipuja. Heräsi mielenkiinto, että mitä muuta Herbalifelta löytyy. Sain erittäin positiiviselta jälleenmyyjältä kuulla lisää ja hän kehotti minua kokeilemaan tuotteet. Otin kokeiltevaksi heidän ns. "perussetti" joka tukee hyvinvointia ja painonhallintaa. Siinä vaiheessa minulla oli sellainen tilanne että treenasin paljon, mutta ruokailutottumukseni olivat ihan syvältä, väsytti, paino heitteli sinne tänne ja olin aika turhautunut.

Aloitin käyttämään Herbalife joka päivä, se oli osa minun aamupalasta. Otin heti myös käyttöön heidän ns. "urheilutotteet" ja aika nopeasti huomasin, että kyllä se palautus oli nopeampi treenin jälkeen kun join sitä Strenghtiä, verrattuna siihen jos jätin se pois. Olen perusluonteeltani skeptinen ja minulla oli sellainen vähän vääristynyt kuva Herbalifesta. Pikku hiljaa tämä epäilys postui, koska huomasin, että näillä tuotteilla minulla oli parempi olo. Pirtelöaamupalan jälkeen minulla riitti energia hyvin lounaaseen asti, treenin jälkeen oli hyvä olo eikä enää ollut niitä vatsakipuja ja vaivoja. Joten Herbalifen tuotteet jäivät minun kaappiin.

Alkukesällä tuotteeiden käyttö jäi vähemmälle ja ei kestänyt kauan kun huomasin, minua väsytti, vatsa turvotti eikä energia riittänyt koko päivälle. Oli vaikeata pitää yllä se viikottainen liikuntamäärä ja tavoite kun ei ollut energia. Päätin kokeilla uudestaan ottaa tuotteet käyttöön ihan tosissaan. Ei kestänyt kauan, energia riitti taas pienelle kylälle, ei ollut kipeitä lihaksia treenin jälkeen, palautuminen oli ihan erilainen eikä enää turvottanut. Oli vaan pakko todeta, nämä tuotteet toimivat!

En ole kertakaan korvannut kaikki päivän ateriat Herbalifeb tuotteilla, vaikka sekin on mahdollista, jos tavoittelet isoa paiononpudostusta. Herbalifen tuotteet ovat niin laadukkaita, niistä saat kaikki mitä päivän aikana tarvitset. En aio luetella tuoteselosteita ym. Jos sinua kiinnostaa, käy lukemaan Herbalifen sivuilla enemmän.

Herbalife24 sarjaa on myös ihan huippuluokkaa!! Käytän päivittäin Rebuild Strenght, treenin jälkeen tai joksu ihan vaan välipalana. Se maistuu hyvälle ja siinä on ne aineet mikä keho travitsee palautumiseen. Myös heidän Rebuild Endurance olen kokeillut, joka on mainio palautusjuoma pitkäkestoisen suorituksen jälkeen. Herbalife24 sarja voit lukeä täältä.

Nykyään sekoitan Herbalifen jauheet smoothien kun teen sellainen. Riippuu päivästä, joskus smoothien menee vaan proteiinijauhe (F3) joskus, varsinkin jos tiedän että saattaa olla pitkä aamupäivä ennen kun saan lounasta, smoothien menee sekä F1 ns. ateriankorvike ja F3 jauhetta. Paras on että näitä pystyt soveltamaan miten sinusta tuntuu ja oman tarpeen mukaan :)

Tämä on ihan vaan oman henkilökohtainen kokemus ja mielipide. Minä en enää aio jättää tuotteet pois, ne pysyvät mukana jollain tavalla elämässäni. Minun kauttaa niitä tuotteita saa mutta en toimi (vielä) aktiivisena jälleenmyyjänä. Olen ottanut sen tyylin, jos joku kysyy mitä juon tai käytän, puhun tuotteista ja saan sitä kautta sanomaa eteenpäin. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, kannattaa kokeilla, ja vasta sen jälkeen voit tehdä oman mielipiteen asiasta. Mutta voin kertoa, tyytyväisiä käyttäjiä löytyy useampi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti