sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Annorlunda mat... vegemat...

 
Prövade tidigare Hälsans kök grönsaksbruger biffar som jag fått att testa via Buzzador. I frysen fanns också ett paket med Grönsaksfärs att testa, och igår plockade jag fram påsen och fixade lunch på den. Tjaaa... Jag gillade den, men resten av familjen ratade den. Den gick inte lika bra hem som vegeburgern. Men jag kan nog tänka mig att äta detta igen. Men ärligt.. föredrar nog nötfärs.. :/
 

 
Aikaisemmin testasin Hälsans kök vegepihvejä ja tein niistä hampparin. Pakkasessa oli myös Kasvismureketta mitä sain testattavaksi Buzzadorin kautta. Otin se pussi eilen esiin ja siitä tuli lounas... Njaaa.. minä tykkäsin, tai se oli ihan ok, mutta muu perhee eivät tykänneet. Kasvipihvit menivät kyllä kauppaan, mutta tämä ei. Itse voin kyllä tätä syödä vielä toinen kerta, mutta rehellisesti, naudanpaistimureke on kyllä parempi... :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti