Prövade tidigare Hälsans kök grönsaksbruger biffar som jag fått att testa via Buzzador. I frysen fanns också ett paket med Grönsaksfärs att testa, och igår plockade jag fram påsen och fixade lunch på den. Tjaaa... Jag gillade den, men resten av familjen ratade den. Den gick inte lika bra hem som vegeburgern. Men jag kan nog tänka mig att äta detta igen. Men ärligt.. föredrar nog nötfärs.. :/
sunnuntai 12. toukokuuta 2013
Annorlunda mat... vegemat...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti