lauantai 4. toukokuuta 2013

Härliga fredag!

Verkar ju nog som att våren verkligen är här! Och vad är bättre än att ge sig ut på länk en fredag kväl i solsken och fint vårväder! Perfekt! Fick en liten typ med mig som såg till att mamma inte slöa ;) Blev en kombinerad pw och löprunda, varmt och passligt flås. Hemma greppade jag kettleballsen och körde ett pass med dem, fem varv och det var ännu mer varmt och ännu mer flås :D Men oj, oj vad sön känsla efteråt! Efter träningen är det lätt att le och så mår man ju himla bra!!
 
Idag bär det av till Tammerfors och på programmet.... innebandy ;) E. ska spela en turnering där. Ska bli skoj att hejja på de små killarna!
 
 Jess, nu kör vi!!
 
 Blir ju så glad av den gula fina kulan ;)

Perjantai illan treeni ihanassa kevätsäässä. Paras päätös työviikolle. Pikku kaveri mukaan lenkille, yhdistetty reipas kävely ja lenkki. Ihanaa, lämmintä ja syke nousi. Kotona pihalla kahvakuulat odottivat mua, olin tehnyt raskas setti jonka vedin viisi kierrosta löpi ja se vasta oli hikistä puuhaa ;) Mutta jälkeenpäin on helppo hymyillä :)

Tänään nokka kohti Tamperee ja ohjelmassa sabaa... E. pelaa siellä turnauksen ja on se vaan niin jännää olla mukana kannustamssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti