Ett pass för armar och axlar, som fungerar bra att föra hemma, om man har vikter. "Gäddhänget" får pinas och armarna formas - snyggt! Den här passar bra att kombinera med t.ex. en löprunda, så gjorde jag :) Körde tre varv och kort paus och sedan två varv till och jo, det bränner i armar och axlar. Och ett skrivfel smög sig in... ska ju vara axellyft framåt och lateral rise är ju det samma, men man lyfter då ut till sidan upp till axelhöjd.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti