Fick för ett tag sedan ett stort paket med Maxim produkter från Buzzador. Nu har jag testat dessa produkter i olika tillfällen och tänkte ge en liten rapport om min åsikt om produkterna. Någon annan kanske tycker på ett annat sätt, men detta är hur jag upplevde produkterna.
Paketet var minsann välfyllt. Allt f¨ån återhämtningsprodukter till produkter att använda innan och under träning. En del saker var bekanta, en sådan var sportdrycken. Har använt den då jag rott Sulkava rodden och då har den fungerat just precis som den ska, ger energi, piggar upp och kraft att orka.
Recoverydrink har jag testat mest just nu och After training bar. Båda gillar jag verkligen. Recovery drink har varit perfekt att ha med i kassen så jag ålt omkring och dragit pass. Perfekt med en kork som det bara är att skruva på igen om man inte vill drick upp hela på en gång. Bäst gillade jag vanilj smaken. After training bar var jätte god, speciellt den med mörkchoklad, mums ;) Energy bar var också helt ok. De är jag mest tveksam över, jag har som vana att äta innan jag skall iväg och träna och det fungerar. Mat som ger energi och ork. Energy bar är kanske helt ok i sådana tillfällen då det är frågan om en lång prestation och man behöver bra energi för att orka.
Så kort sagt; Kommer nog köpa av dessa produkter igen, en del kommer att hänga med och andra kanske inte lika mycket. Nu vet jag ju i alla fall att det finns ett säkert val i affären, något som jag vet att är ok och jag köper inte grisen i säcken :)
Gå in på Maxims sida och läs mer om deras produkter. Eller vill du veta mer om vad det innebär att vara Buzzador så klickar du på länken ovan. Det är verkligen en kul grej!
Produkterna kom väl till pass efter en lång länk / Pitkän lenkin jälkeen oli hyvä saada energia ja siitä hyvä olo
Sain jonkun aikaa sitten Buzzador paketti täynnä Maxim sports tuotteita. Niitä olen viikojen aikana testannut ja kokeillut eri tilanteissa. Ja nyt on aika tehdä loppuraportti!
Minä olen erittäon tyytyväinen näihin tuotteisiin. Joku tuote oli ennestään tuttu. Olen käyttänyt urheilujuoman kun olen soutanut Sulkavalla. Se toimi silloin juuri niin kuin piti eikä ole ällöttävän makuinen, vaan juuri sellainen että sitä maistuu juoda sen 5 tunnin aikana.
Paketissa oli myös muista tuotteita. Testissä oli myös Recovery drink valmis juoma, After training patukoita ja energia patukoita. Kaikki ihan hyvin maukuisia. Paras recocerydrink oli minun mielestä se vaniljan makuinen. Ja se Aftertraining bar missä on tummaa suklaata, nam!! Se on myös sopiva välipala mikä on helppo kuljettaa mukaan.
Energia patukat olivat ihan ok. Itse syön yleensä jotain ruokaa ennen treeni ja se antaa minulle energia jaksaa ohjata jumpat ym. Mutta toki, jos on pitkäkestoinen suoritus niin silloin energia patukka on hyvä valinta pitää mukana. Siitä saa se tarvittava energia että jaksaa loppuun asti.
Tulen varmasti ostamaan näitä tuotteita jatkossa. Onhan se hyvää tietää että kaupan hyllystä löytyy jotain mitä toimii eikä tarvite pelätä että ostaa sika säkissä ;)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti