Det var svettigt värre igår, men oj vad gott jag sov inatt!! Och fylld med energi genast från morgonen! Och hade en nyfiken lite fröken med och "planka" :) Hon fastna inte på bild då han la sig bekvämt till rätta på min rygg :D Ja, ja, hon ville bara agera lite tilläggsvikt åt mig ;)
Idag blir det träning för armar, axlar och rygg! Vad tränar du?
Nöjd och glad!
Oli kyllä erittäin hikinen kotitreeni eilen. Mutta teki hyvää ja voi että olen nukkunut hyvin!! Ja täynnä virtaa heti aamusta! Mulla oli utelias pikku neiti mukana eilen ;) Siitä en saanut kuvaa kun hän päätti kiivetä mun selälle ja otti itsellesi hyvä asennon :D Hän oli vissin sitä mieltä että minulle heiman lisävastuuta kun tein lankkuja ;)
Tänään vuorossa kädet, olkapäät ja selkä! Jess! Mitä siinä treenat?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti