Men tränngen flyter på, squat utmaningen går framåt och hängde nu också på en plankutmaning ;) Kolla här Plankan2013
Squats blev det igår 150 ochbplankat har jag sju minuter denna vecka :)
Några dagar jobb kvar, sedan lite sommarlov, ska bli skönt!!!
"Hemmagymet" har flyttat ut :) Ut på gården alltså :D Så härligt att träna ute!!
En ole hävinnyt tai lopettanut bloggaaminen, on vaan ollut niin kiire ja paljon tekemistä, että bloggaminen on jäänyt hetkeks sivulle...
Enää muutama työpäivä ja alkaa kesäloma, ihanaa!!
Svettigt värre efter en massa squats igår :) Gott med kvällsbit efteråt, skinka, äppel, lite nötter och några bitar mörkchoklad - lyx!!
Ihania treenipostauksia ;)
VastaaPoista