Inom kort öppnas det i Borgå en EasyFit sal. Det är frågan om en sal var det finns konditionssal och där erbjud virtuella motionsgrupper. Medlemsformen är en sådan som passar mig just nu. Man betalar per månad och kan säga upp det när som helst. Salen är öppen 5-23. Jess, perfekt!! Har saknat en konditionssal. Att träna hemma är förvisso billigt och helt ok, men jag är typen som vill träna i en sal. De virtuella grupperna bryr jag mig inte nämnvärt om, kommer säkert att testa dem, men de är inte orsaken till att jag valde just EasyFit. Nu väntar jag bara att den öppnar!
torstai 17. tammikuuta 2013
EasyFit
Tunnisteet:
Fiilikset,
Liikunta,
Motion,
Motivaatio,
Motivation,
Treeni,
Träning
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Låter ju bra. Jag har tränat länge hemma och gillar det. Men det var ett erbjudande på 199e för ett helt år på ett gym nära mig så då passade jag på. Det har inga grupp pass, endast gym vilket passar mig bra. Öppet 5-22.
VastaaPoista