Vakna idag av att solens strålar letade sig in mellan spjälgardinerna. Härligt!! Eftersom manne är borta både idag och imorgon, så passa jag på att stoga upp och gå ut på en härlig pw, så länge han ännu var hemma. Perfekt vinterväder! -3 grader och sol :) Jag gillar! Gick en passlig promenad, på de hala vägarna, som nu är täckta av snö... Så det gäller att hålla tungan rätt i munnen :) Skönt var det. Väl hemma blev det lite plankor, push ups och mountain climbers och stretch, skönt! Min lilal kattfröken tyckte absolut att hon skulle vara med "mamma" och träna, så hon la sig till rätta och vägra flytta på sig, trevligt :)
Dusch och dags för frukost/brunch. Nu ska jag packa ungarna i bilen och ta en tur till butiken.
Heräsin siihen että säleverhojen takan oli havaittavissa joku valoilmiö - aurinko! Koska mieheni on paljon poissa tänään ja huomenna päätin nousta ylös ja lähteä lenkille, kun kerran siihen oli mahdollisuus ja kiva ilma. Tunnin reipas kävely, liukkailla tiellä, jotka ovat muuten nyt lumen peitossa. Oli ihana virkistävä olla ulkona heti aamulla, vaikka piti kyllä keskittyä siihen mihin kävelee etti lentää nuriin. Kotona tein vielä vähän lihakuntoa, lankkua, punnerruksia ja "mountain climbers" ja seurana mun pikku kissaneiti :) Hän oli sitä mieltä että jumppaalusta oli mainio paikka hänelle ja hän ei siirtynyt pois :)
Suihku ja aamupala, nyt on hyvä olo! Pojat autoon ja kauppaan! Ja vielä on päivää jäljellä, mitäköhän muuta me tänään keksitään?? :)
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti