Det blev igår också; öppning av skidsäsongen :) Och ruskigt kallt var det vid skidspåret. Skulle ha varit bättre att vara inne "i skogen", men där var vi höll till är det passligt rakt och den yngsta fick i ro väcka minnen till liv, "hur skidar man" :D Åååh vad jag skratta åt honom... i smyg... Han blev så hiskeligt arg, då han inte kom upp för en liten backe! Vi sa att gå med skidorna i "V" men nej.. han skulle göra som han själv vill!! Envis är han! Så han fick hållas, efter en stund gick det bättre och vi skida i c. 40 minuter. Skönt var det och nu är ivern stor att komma ut i spåret igen :)
Idag känns det både i ben, armar och mage att gårdagen var en "sportdag". Men oj vad skönt med träningsvärk ;)
Tänään kyllä tuntuu jaloissa, käissä ja vatsassa että eilen oli "liikuntapäivä". Mutta, ai että lihassärky tuntuu hyvälle ;)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti