sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Och skidan den slinter....

Det blev igår också; öppning av skidsäsongen :) Och ruskigt kallt var det vid skidspåret. Skulle ha varit bättre att vara inne "i skogen", men där var vi höll till är det passligt rakt och den yngsta fick i ro väcka minnen till liv, "hur skidar man" :D Åååh vad jag skratta åt honom... i smyg... Han blev så hiskeligt arg, då han inte kom upp för en liten backe! Vi sa att gå med skidorna i "V" men nej.. han skulle göra som han själv vill!! Envis är han! Så han fick hållas, efter en stund gick det bättre och vi skida i c. 40 minuter. Skönt var det och nu är ivern stor att komma ut i spåret igen :)
 
Idag känns det både i ben, armar och mage att gårdagen var en "sportdag". Men oj vad skönt med träningsvärk ;)
 

Eilen avattiin hiihtokauden. Ja oli niin järkyttävän kylmä tuuli hiihtoladulla. Olisi ehkä ollut parempi mennä metsään, mutta nuorin hiihäjä piti saada rauhassa totutella miten se hiihto taas meni, niin pysyttiin siinä missä oli tasainen maasto ja helppo harjoitella. Ja voi että minä nauroin hänelle, salaa... Kun hän yritti kiivetä mäkeä ylös ja koko ajan se vaan liukui alaspäin. Selitin hänelle että pitää laittaa sukset "V" tyyliin, mutta ei, hän halui tehdä niin kun hän itse haluu!! Itsepäinen pikku kaveri ;)  Hetken päästä homma toimi ja hiihdettiin noin 40 minuuttia. Oli hauskaa ja nyt into on suuri päästä taas hiihtämään!

Tänään kyllä tuntuu jaloissa, käissä ja vatsassa että eilen oli "liikuntapäivä". Mutta, ai että lihassärky tuntuu hyvälle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti