lauantai 5. tammikuuta 2013

Super smoothie

Gjorde idag på morgonen en super smoothie; kokosmjölk (6%), vatten, ½ banan, avage, vaniljpulver och proteinpulver. Den smaka gott efter morgonens pass och gav passligt med energi att fortsätta dagen. Mums! Kokos och banan är en bra kombination, vaniljpulver ger en extra kick åt det :)
 
 

Tein aamun treenin jälkeen hyvän smoothien; kookosmaito (6%), vettä, ½ banaani, avage, vaniljajauhetta ja protkujauhe. Oli todella hyvän makuinen ja siitä tuli sopivasti energia jatkaa päivän. Kannattaa kokeilla :) Kookos ja banaani on hyvä yhdistelmä ja vanilja antaa siihen kivan lisäpotkun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti