sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Ljuvliga söndag!

Vilken härlig söndag!! Härligt väder, riktigt vinterväder. Men märkte idag att där solen gassar så känns det riktigt varmt. Gick ut en sväng med kameran, ingen egentlig träning idag, mest bara njuta av en ledig dag utan måsten. Imorgon är det både skrinning, cirkelpass och knattegymppa på schemat! Ha en bra start på veckan! i

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti