tiistai 1. tammikuuta 2013

Happy New Year 2013!!

Nyårsafton firades i goda vänner sällskap. God mat, prat och skratt! Och raketer vid tiolvslaget. En verkligen lyckad kväll, som avsluta ett mycket händelsrikt år. Goda vänner gör livet värt att leva och riktiga vänner är sådana som finns där också då det blir långt mellan gångerna man träfas <3
 
Nyårslöften... Blev det sådana? Nej... inte egentligen... Eller jo, ett: "ta hand om mig själv och tänka på mitt eget bästa". Det är ett löfte som jag ska hålla fast vid hela året!
 
Och efter några veckors övervägande så gjorde jag idag det jag funderat på tidigare. Jag anmälde mig till vårens HCR - Helsinki City Run halvmaraton. Så nu gäller det att ligga i och träna för det också ;) 
 
 
 
 
Uudenvuodenaatto vietettiin hyvien ystävien seurassa. Ilta joka sisälti hyvää ruokaa, naurua ja paljon keskustelua! Ja raketteja ammuttiin puolen yön aikaan. Erittäin onnistunut ilta joka päätti hyvin tapahtumarikas vuosi.

Uudenvuoden lupauksi? No joo... yksi tuli tehty... "Ota itsellesi aikaa ja pidä itsesäsi huolta". Siinä on tärkeä lupaus ja aion pitää siitä kiinni koko vuoden!

Ja parin viikon pohdinnan jälkeen tein sen, ilmoittauduin HCR - Helsinki City Runiin, puolimaraton. Joten ei muuta kun lenkkarit jalkaa ja ulos treenaamaan ;) Siinä on haaste! Aion onnistua!!

 
Jessi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti