keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Breakfast!

 
Dagens frukost :) Smakade jätte bra efter gårdagen pass. Kokosmjölk, vatten, en påse färdig smoothiefruktmix, ½banan en skvätt agave och proteinpulver. Blev en så stor mängd så hällde i en shaker och tar med till jobbet som mellis :) Gott! Och till detta en ägg-skonksmörgår! Jag är redo för en ny dag!! :D

Päivän aamupala :) Smoothie; kookosmaito, vettä, pussillinen smoothiemixhedelmiä, agave, ½bansku ja protskujauhetta. Lisäksi kinkku-kanamuna ruíleipä pala! Tästä tulee hyvä päivä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti