Blev ingen super träningsvecka förra veckan... Men det blir så ibland. Då är det bara bäst att glömma och gå vidare och inte hänga upp sig på det. Men detso bättre är att denna vecka starta superbra!! Ledde igår två riktigt svettiga grupper. Identiskt program åt båda och jag var matt då allt var över. Sådana gånger njuter jag dubbelt upp av att få jobba som gruppinstruktör, sporra, pressa och se deltagarna njuta av motion. Igår hade jag slängt med i träninsväskan en drickflaska som innehöll Maxim sportdryck av de produkter jag fick via Buzzador. Det var ett bra val! Kände efter det andra passet att energidepån var slut och jag skulle ännu köra hem, så lite sportdryck gav just den effekt den skulle. Gjorde en väldigt svag blandning, men det smakla bra, citrus smak.
tiistai 23. huhtikuuta 2013
Ny vecka - ny kraft!
Tunnisteet:
Buzzador,
Feel good,
Maxim,
Palautustuotteita,
Treeni,
Träning,
Återhämtningsprodukter
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti