perjantai 5. huhtikuuta 2013

Härliga fredag!

Visst är det härligt när vårsolen börja lysa med sin närvaro och vi får lite solenergi, snön smälter och man blir på så gott humör :)
Fick oväntat en "ledig" fredag eftermiddag, så båda barnen var hos kompisar så jag passa på att utnyttja situationen och drog på mig träningskläder och ut i solen!! Blev en passligt lång löprunda och sedan styrka hemma i mitt "utegym" ;)
Oj vad härligt med bara vägar, en snörfri och mjuk sandväg, skönt att springa på sådant underlag. Och vet ni, det bästa, räcker med en tunn löpjacka i detta vårväder!! 
 

 Idag var det axlarna och armarma som fick jobba :) Oj, oj vad det brände och kändes skönt :)

On se vaan niin ihanaa kun kevätaurinko paistaa!! Lumet sulaa ja on mahtava olo. Minulla oli yllättäen "vapaa" iltapäivä tänään kun molemmat lapset olivat kavereiden luonna, joten minä vedin treenivaatteet päälle ja lähdin lenkille. Sopivan pituinen lenkki ja kotona pihalla lihaskuntoa. Voi että teki hyvää!!
Ja tiellä ei enää ollut lunta :) :) Tykkään!!

Kädet ja olkapäät saivat kyytiä tänään, oli tiukka ja setti mutta teki hyvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti