Igår kväll blev det träning som heter duga :) Bloggade armträningen igår, men var så trött så mer än det blev det inte :) Och igen en gång sov jag så gott så. Träning i kombination med frisk luft gör susen!
Började med att ta en 5km löprunda i härligt vårväder och det var pigga ben och lätta steg igår, så antar att det blev en PB (men sporttrackern tappa bort sig på vägen.... :/, så fick gå på känsla och bara kolla hur lång tid rundan tog). Vad skönt att man kan springa iväg med bara en långärmad top. Sedan hemma blev det armträning och musklerna ömmar än idag, men gott gjorde det. Därtill ännu de 55 squatsen i utmaningen ;) Jag HAR tänkt genomföra den :) Hann bara in och dricka lite så stod lillkillen och tjata att han vill absolut cykla iväg och möta storebror från fotbollen.... Så vad gör man inte ;) Mamma drar på sig torr topp och college och hoppa på cykel och trampar iväg. Inte lång väg, men massa backar. Så idag känns det i rumpan :) Men det är ju så det skall göra.
Äntligen hemma satte jag mig ute på "min" sten, åt lite kvällbit (rågbröd, men rökt lax, ägg och tomater - mums).
Passa på att ta några "före" bilder, så har jag ju något att jämföra med efter de många hundra squatsen ;)
Kvällen i bilder!
Cyklen åkte fram, gllar!!
Eilen oli kyllä mahtava treeni :) Lähdin ensin juoksulenkille, noin 5 km, jonka jälkeen oli käsi/olkapiden rääkki ;) Tein se treeni mikä jo eilen illalla latasin tänne blogiin ja voin kertoa että kylläpä kädet vapisivat kun olin valmis ja tänään tuntuu että olen niitä piinannut eilen :) Hyvä niin!!
Sen päälle vielä 55 kyykkyä ;) Jep, olen päättäny että teen se kyykkyhaaste loppuun!!
Pääsin vaan siisään niin pikkunen tuli kysyy, jos voimme mennä pyörällä jalkapallokentälle, missä isoveikalla oli futistreenit. No, vaihdon kuiva toppi ja huppari päälle ja eiku pyöräilemään. Ei sinne ole pitkä matka, mutta ylämäkejä ihan mukavasti. huh....
Kun vihdoin pääsin kotiin, söin iltapala ulkona auringossa :) Ihanaa!! Ruisleipää savulohella, kanamuna ja tomaatteja - nam!!
Otin pari "ennen" kuvaa, niin mulla on jotain mihin verrata kun olen saanjut kyykky haste loppuun ja tehn yt monta sataa kyykkyä ;)
Ja kyllä uni mastui! Yhdistys liikunta ja raitis ilma tekee tehtävänsä ja olen nukkunut niin hyvin!
Tänään uusi päivö ja uudet haasteet!


Låter som en underbar kväll! Snyggt put, förresten ;-)
VastaaPoistaOj tack Pia! Det tar sig, sakta men säkert, men gillar putet ;)
VastaaPoista