torstai 6. kesäkuuta 2013

Hej på er!!

Har varit en välbehövlig bloggpaus, men nu är det dags att damma av bloggen igen och vara lite aktiv. Aktiv, just det, det är ju precis vad man är det då det står sommarlov i kalndern! Jee!!! Ljuvliga sommar och värme, jag njuuuuter!!
 
Trots pausen från bloggen så har det inte blivit paus från träningen, har sysslat med lite ett som annat. Igår blev det en lång löprunda, så härligt. Klockan var 21.30 då jag drog iväg, lite svalare då och så orkar man bättre. Ljuvligt! Och en tur förbi havet kändes bra. Svettigt? JO!! Det bara rann då jag kom hem. Men det hindrade det inte från att göra "några "squats" ;) 
 
 Mitt bästa sommarmellis; jordgubbar med kokosmjölk - mums!
 
Fick en present av gubben för några dagar sedan <3 Han kom hem och ungarna kommer inspringade; "mamma, mamma, kom och se pappa har något åt dej!!" Undrade ju lite vad han nu hittat på :) Kom ut på trappan och där i gruset ligger två (!!) kompletta viktstänger med viktskivor!! Jee!! Begagnade, från ett gym, som förnyar sin utrustning, men de är mina och jag storgillar dem!!  Så nu "squattar" jag med vikter ;) Och idag så känns det i rumpan :D



Blogista, pieni, mutta tarpeellinen tauko! Teki hyvää!! Kesä on alaknut ja niin myös kesäloma, nautin!! Ihana kun aurinko paistaa, on lämmintä ja saa vaan nauttia!

Eilen kävin myöhään illalla juoksemassa, klo. oli 21.30 kun lähdin, silloin oli sopivan viileä ilma ja voi että se juoksu sujui hyvin eilen. Mutta oli kyllä hikistä!! Kotona tein kyykkysarjoja mun uusilla "leluilla" :) Mieheni toi minulle lahjan muutama päivä sitten. Levytankoja ja painoja!! Jee!!! Nyt minulla on aika täydellinen kotisali! Vaan penkki puuttuu, mutta eiköhän sekin järjestyy ajan kanssa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti