sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Veckan som gått...

... har varit riktigt bra! Både träningsmässigt och över lag :)
 
Så här såg min träning ut :
Måndag: styrkepass hemma (ben och rumpa), squats
Tisdag: länk och styrka (armar/axlar) + squats
Onsdag: Vila (men gjorde lite squats, utmaningen...)
Torsdag: Länk och kettlebell hemma, svettigt värre
Fredag: Kettlebell i regnet, uppiggande var det, squats med käpp
Lördag: Vila (+70 squats)
Söndag: Cardio och styrka + squats (och carion var vedkärrning och stapling, det är svettigare än man tror..., men inte dumt att förena nytta med nöje ) Skulle vara 80 squats idag, men det blev 100... ;)
 
Imorgon  startar en ny vecka och nu är det bara två hela veckor kvar på jobbet..vemodigt, men ska bli skönt med sommarlov! Men visst är det en pärs att få eleverna att sitta still ;)
 
Nöjd med livet och veckan som gick!
 
 

On ollut erittäin hyvä viikko :) Treenit on sujunut hyvin ja muutenkin viikko on ollut loistava :)

Maanantai: Lihaskunto kotona
Tiistai: Lenkki + käsitreeni
Keskiviikko: Lepo mutta tein kyykkyjä (haaste.. ;)  )
Torstai: Lenkki + kahvakuulailu
Perjantai: Kahvakuula + kyykkyjä
Lauantai: Lepo (+kyykkyjä)
Sunnuntai: Kestävyys + voima (ja se kestävyys oli polttopuiden kärrääminen, pihatyöt ja muuta hyödyllistä, on se hyvä yhdistää huvi ja hyöty!)

Huomenna uusi viikko! Enää kaksi viikkoa töitäää... tuntuu jo niin haikealta... Ja on kaksi haasteellsita viikkoa, on se vaan niillä oppilailla vaan niin vaikeata istua hiljaa ja paikoillaan ;)

2 kommenttia:

  1. Fin vecka!Känns det i rumpan av alla squats? ;-)

    VastaaPoista
  2. Nä, känns inget alls... :/ Tråkigt... ;) så fr.o.m imorgon (squat vila idag) så blir det squats med tyngder ;) Men ärligt, 100 squats är inte ännu så många :)

    VastaaPoista