Det ordnas igen!! Supertreenit i Nådendal, den 17.3!! Har varit där et par gånger tidigare och det är så kul. En hel dag med en massa roliga saker att pröva på. Kalendern åkte fram på en gång och nu är det inbokat och jag väntar på att biljtterna släpps. :) Jess, I like it!! Gå in och kolla på deras sida, vem som helst kan anmäla sig och har du varit med en gång så kommer programmet hem till dej i posten följande år.
Supertreenit tulee taas!! 17.3 Naantalissa. Kyseessä on superhauska päivä, päivä täynnä ohjattuja ryhmiä, uutusjuttuja ja luentoja. Olen ollut pari kertaa aikaisemmin ja tänään vuoden ohjelma odotti postilaatikossa kun tulin kotiin. Käy kurkkaa heidän sivuilla, tapahtuma on avoinna kaikille ja se takuulla hyvä päivä!!
Jessi

Tack för tips, låter ju jätteroligt!
VastaaPoista