torstai 10. tammikuuta 2013

Usch, blää!!



Känner mig lurad.... :( Köpte innan jul en fin ask, som hade etiketten "kanelmandlar" på. Nam, tänkte jag, gott!! Glömde bort den och nu kom den emot och jag tänktevatt ikväll är det en sådan kväll som det behövs lite gott grönt te och några kanelmandlar, så jag öppnade asken och hällde upp några, satte mig bekvämt med min kopp te. Tog en mandel, bet i den och hallååå!! Det var chokladöverdragna mandlar, någon äckel chkoklad och sedan var ju nog chokladen täckt med kanel.... Efter lite detektivjobb så hittade jag en gömd etikett, påklistard på en påse, där stod det inte direkt att det finns choklad med, det stod något diffust om kakaomassa osv. Vilket flopp alltså!! De var inte ett dugg goda! :( Trodde ju det skulle vara mandlar och kanel... ok.. kanske något "onyttigt" som håller kanelen kvar kanelen, men inte choklad!! 

Jessi





1 kommentti:

  1. Din blogg är så inspirerande att läsa! Önskar jag kunde komma igång med träningen också, men jag är såå bra på att hitta på alla slags ursäkter för att inte behöva göra det! ;-)

    VastaaPoista