sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Inte som jag tänkt mig....

Ja.... alltid blir det inte riktigt som man tänkt sig.... Just nu skulle ja ha varit i Nådendal... och precis just nu gått med på ett BootCamp pass och svettat med en gäng andra likasinnade... Men vad gör jag, jo sitter hemma, har precit njutit av söndagsfrukost och ser att solen lyser där ute... Ja, bara acceptera situationen och göra något bra av dagen :)

Igår blev min stora kille sjuk, vi satt på läkarmotagningen halva dagen och han hade riktigt hög feber. Mannen är på jobbresa, så visste ju redan igår att veckoslutet blir lite annat än tänkt.... Min supersnälla svärmor erbjöd sig att ta barnen precis som planerat, men E var så mammig (kan man vara då man är sjuk, fast man är 8 år) och blve jätte ledsen och sa att hon ville inte, han vill vara med mamma. Då prioriterar man om och tänker att ja... det kommer en ny chans nästa år och ev. annat kul innan dess. Så får passa på att bygga upp ett eget pass åt mig idag, gå ut en stund och njuta av solen och livet! 

Niin... aina asiat eivät mene niin kuin olet sunnitellut... Juuri minun olisin pitänyt olla Naantalissa ja näillä minuuteilla BootCamp tunnilla, hikoillut ja tehnyt töitä muitten kanssa.... Mitä teen... olen kotona, söin äsken aamupalan ja auirnko paistaa. Pitää vaan hyväksyä että tänään suunnitelmat menivät uusiksi :)

Eilen vanhempi poika sairastui ja istuimme puolet päivästä lääkärin vastaanotolla. Hänellä oli todella korkea kuume ja veto poissa. Mieheni on työmatkalla joten tiesin heti että viikonlopusta tulee hieman erilainen kun mitä olin odottanut. Super ystävällinen ja kiltti anoppi tarjoiutui heti että hän ottaa tottakai pojat niin kuin oli alunperin suunniteltu, mutta E oli itkuinen ja halui olla minun lähellä ja kysyi jos voi jäädä kotiin. Siinä tilanteessa pitää miettiä uudestaan ja muuttaa omat suunnitelmat. Jäin kotiin ja tänään teen tästä päivästä jotain hyvää. Niitä tapahtumia tulee uusia ja turha murehtia että tämä jäi väliin. Joten tänään teen kotitreenin ja nautin aurinkosta ja elämästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti