Efter ett aktivt sportlov var det på måndag igen dags att gå tillbaka på jobb. Men jag gjorde det gärna, var roligt att se "mina" elever igen :) Men mindre roligt var att veckan körde igång med rivstart... har en rätt så fullspäckd måndag (övelag). Leder tre gymnastikgrupper efter varandra och alla tre på olika håll i Borgå... Nice ;) Så jag förflyttar mig från plats A till B till C med gasen i bottnet... Men jajaaa... Jag har valt det själv ;) På tisdag ett jobbigt möte och på onsdagkväll satt jag i soffan och fundera "gå eller inte gå" till innebandyträningarna. Hade små känningar i halsen, men tänkte ähh... inget farligt och gick iväg. Skulle inte ha gjort det!! På torsdag vakna jag med halsont som blev värre under dagen och natten till fredag var den värsta jag upplevt! Så en tur till arbetshälsovården, svalgprov och svaret: Angina!! Den första i mitt liv och oj oj vad ont man kan ha i halsen. Klarar inte av att äta något som är "stort", så det är flytande föda jag levt på idag och isglassen är min bästa vän ;) Fick en penicilinkur och skall väl bli bra igen. Så jag har spenderat dagen i soffan under en filt, fast jag mycket hellre skulle ha varit på jobbet!
perjantai 1. maaliskuuta 2013
I'm alive... I think...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Krya på dig!
VastaaPoista