En härlig kvinnodag till alla mina, kvinnliga, läsare ;) Njut av dagen!! Och kom ihåg; "life is beautiful and so are you!"
Nu börjar min förkylning ge med sig, så nu ska det bli träning igen, sakta start, men snart ska jag vara igång igen!! Längtar efter att få svettas, muskelvärk och känslan efter ett pass!! Ja.. i någons öronen låter det ju inte friskt, men det är det!!
Flunssa alkaa olla ohi ja kohta pääsen taas treenamaan! Pikkuhiljaa, pienin askelin... Kaipaan sitä, että saan hikoilla, lihaskipua ja se tunne treenin jälkeen...!!! Niinpä... jonkun toisen korvissa tämä kuulosta siltä että ei hän voi olla treve ;) mutta on hän, hyvin tervejärkinen ;)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti