torstai 7. maaliskuuta 2013

Oral B Pro-Expert

Tjaaa.. gillar ju tandkrämen jag fick att buzza.... men det här är inte vad jag gillar... :( En tub som klottar och korken är fylld med tandkräm som kletar sig på resten av tube... Nä... Gör en bättre tub tack! ;) 
 
Tykkään todella paljon siitä Oral B Pro-Expert hammastahnasta mikä buzzaan juuri nyt.... mutta toi tuubi... ei ei... tahna valuu sieltä itsestään ja se ei ole kivaa kun sitä on koko korkkia täynnä. Hmm.. hyvä tahna mutta parempi tuubi, kiitos!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti