Det blev en riktigt bra dag trots allt!! :) Har fått en hel massa saker gjorda här hemma, så känns ju på ett sätt bra att det blev en "hemmadag" och har kunnat utnyttja den effektivt. Det blev biltvätt och städning ;) (jodå, det fixar jag själv när det gäller min bil...), mys med killarna, träning och njuta av solen och kaffe ute på trappan!
Tästä tuli sittenkin aivan mainio päivä!! Olen saanut todella paljon tehty täällä kotona, joten oli ehkä onni että jouduin jäämään kotiin. Nyt hyvä omatunto kun paljon "pakko tehdä" asioita on tehty. Auto on pesty ja siivottu (kyllä, hoidan se ihan itse..), olen viettänyt laatuaikaa poikien kanssa, sain pienen treenin tehty ja olemme nauttineet auringosta ja ekat kaffet omalla kuistilla! Ihanaa!!
De här låg i snön och ropade just precis så här ;) Så böt om, och drog till med ett extempore kettlebell pass. Lite uppvärming; rörelseövningar, jumping jacks, höga knälyft och ett varv av "programmet" med lätt kulla som uppvärmning. Sedan körde jag igång:
* 40 swingar
* 20 snatch
* 20 clean
* 30 press (en kula och höll i med båda händerna)
3 varv och tre olika kulor och puuuust säger jag bara :) Det var svettigt och tugnt! Men efteråt var det en nöjd och glad tjej :) Det var första ordentliga passet på över en vecka, då förkylning, peniclinkurer och stressig tidtabell har hindrat mig. Men nu är det förbi! Och oj oj vad härligt att träna ute i solen!!
Lumessa makasi kaksi kahvakuula ja olen ihan varma että huusivat minulle "hei tuu leikkii meidän kaa" ;) Joten vaatteiden vaihto ja ulos treenaamaan. Kehitin joku oma treeni ja sillä mentiin. Ensin vähän alkulämmittely, vähän kiertoliikkeitä, x-hyppyjä ja polvennostoja ja yksi rauhallinen lyhyempi kierros liikkeitä. Sen jälkeen tositoimeen;
* 40 etuheilautusta
* 20 tempausta
* 20 rinnallevetoa
* 30 punnerrusta (yksi kuula ja molemmilla käsillä kiinni)
3 kierrosta ja kolme eri painoista kuulaa ja huh huh.... Olipa hikistä puuhaa! Mutta jälkeenpäin niin onnellinen tyttö :) Eka kunnon treeni yli viikkoon, kun flunssa, lääkekuurit ja muuta on häirinnyt. Nyt olen taas kunnossa ja täältä lähtee!! Ja oli ihanaa treenata ulkona kun aurinko paistoi!!
Svettig och nöjd! / Hikinen mutta onnellinen!
Mun ihanat lapset olivat keittäneet kahvia minulle (pieni vinkki annoin kyllä heille...) kun heilautin sitä kuulaa. Oli mahtavaa nauttia kahvista omalla kuistilla, aurinko paistoi ja siinä mittari näytti jo reilusti plussaa!! Kohta mieheni saapuu kotiin ja luvassa sunnuntai löhöilyä koko pereh! Elämä on tällä hetkellä niin mahtavaa kun vaan voi olla!!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti