Om vi ser tillbaka några år, så kunde jag ju inte tänka mig att stå på skidor, alltså nu pratar vi terräng skidor. Det var nej, nej.. men så kan tycket ändras! Och det har det gjort riktigt rejält... :) Jag har skidat så flitigt iår at min ena känga har gått sönder :( Tråkigt, men samtidigt lite kul, att det här med skidande blivit så roligt! Och ett mål för vintern 2014... ;) Ja, det handlar ju om något långlopp ;) Så om det är en snörik vinter igen nästa år, så vet ni att jag beställde den :D Och nya skidor står högt på "att skaffa"-listan :)
perjantai 8. maaliskuuta 2013
Hoppsan då....
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti